Saako astua toisen tontille?
Asiantuntijatiimin asiakastyytyväisyys oli ollut pidemmän aikaa laskusuunnassa. Asiakkaat eivät saaneet mielestään tasalaatuista palvelua.
Asiantuntijatiimin asiakastyytyväisyys oli ollut pidemmän aikaa laskusuunnassa. Asiakkaat eivät saaneet mielestään tasalaatuista palvelua.
Tiimi on enemmän kuin sen jäsenet, se on tuottava yhteisö. Huipputiimiä ei saada palkkaamalla huippuyksilöitä. Huipulle noustaan kehittämällä tiimin vuorovaikutuksen määrää ja laatua, osoittaa MIT:n professori Alex Pentland kollegoineen. Huipputiimien kommunikaatiolla on selkeät tunnusmerkit...
Olipa kerran myyntitiimi, jonka tavoitteet olivat hyvin mietitty. Tavoitteena oli tiettyjen tuotteiden ja palveluiden myynti kappaleet ja eurot. Kun tiimi lähti toimimaan tavoitteiden mukaisesti, lisääntyi naapuritiimissä, eli helpdeskissä, merkittävästi negatiivinen asiakaspalaute.
Olemme viimeisten vuosien aikana kuulleet paljon puhetta siitä, että tekoäly vie meiltä työpaikat. Elämme muutoksen aikaa, jossa menestyjät pystyvät valjastamaan ihmisissä olevat muutosvoimat ja innon uusien toimintatapojen kehittämiseen. Suomestakin on arvioiden mukaan kolmasosa työpaikoista katoamassa seuraavien parinkymmenen vuoden aikana. Muutos on melkoinen. Mitä siis meidän tulisi nyt tehdä?